Оголошується конкурс на соціальні послуги, що є предметом соціального замовлення
Інформація про соціальні послуги, що є предметом соціального замовлення
1 |
Найменування соціальної послуги |
Догляд вдома |
2 |
Державний стандарт соціальної послуги |
Затверджено наказом Міністерства соціальної політики України від 13 листопада 2013 № 760, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2013 за № 1990/24522 |
3 |
Зміст і обсяг соціальної послуги |
Зміст та обсяг соціальної послуги догляду вдома для кожного отримувача соціальної послуги визначаються індивідуально залежно від ступеня індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги та зазначаються в договорі на отримання соціальної послуги догляду вдома. Орієнтовний час, необхідний для виконання кожного заходу, що складає зміст соціальної послуги догляду вдома, наведено у додатку 2 до Державного стандарту. Обсяг, якісні та кількісні характеристики соціальної послуги, що є предметом конкурсу, викладені у додатку 1 та/або повинні відповідати Державному стандарту догляду вдома. |
4 |
Категорії осіб, яким надається |
Особи, які перебувають у складних життєвих обставинах зумовлених похилим віком, інвалідністю. |
5 |
Орієнтовна чисельність отримувачів |
В залежності від потреби.
|
6 |
Строк надання |
Квітень-грудень 2025 року |
7 |
Територія, на якій надається |
Антонівська територіальна громада |
8 |
Орієнтовна гранична вартість надання соціальної послуги одній особі |
100 тис грн. |
Конкурс проводиться відповідно до Порядку надання соціальних послуг шляхом соціального замовлення та компенсації надавачам вартості соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 року № 450, рішення Антонівської сільської ради від 28 травня 2021 року № 136 “Про внесення змін до Програми соціального захисту населення на території Антонівської сільської ради на 2021-2025 роки», відповідно до отриманих у лютому-квітні 2024 року результатів визначення потреб населення Антонівської громади у соціальних послугах, з метою надання соціальних послуг в 2025 році за рахунок коштів бюджету Антонівської територіальної громади особам, які перебувають у складних життєвих обставинах зумовлених похилим віком, інвалідністю
Обсяг бюджетних коштів
Очікуваний обсяг бюджетних коштів для виплати компенсації надавачам вартості соціальних послуг становить 100000,00 грн.(сто тисяч грн..00коп).
Участь у конкурсі
До участі в конкурсі запрошуються надавачі соціальних послуг (крім бюджетних установ), які відповідають Критеріям діяльності надавачів соціальних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року № 185 «Про затвердження критеріїв діяльності надавачів соціальних послуг».
Подання конкурсних пропозицій
Порядок та умови подання конкурсних пропозицій: для участі у конкурсі недержавні суб’єкти, які виявили намір взяти участь у конкурсі, подають КОНКУРСНУ ПРОПОЗИЦІЮ:
- складену за формою, що додається – (додаток 2);
- в трьох примірниках;
- в окремому запечатаному конверті (зразок оформлення конверту – (додаток 3).
Форму конкурсної пропозиції, вимоги до її оформлення та необхідні консультації можна отримати за адресою: с. Антонівка, вул. Б.Хмельницького, 14 щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08:00 до 13:00 год., з 14:00 до 17:00 год .
Також Форму конкурсної пропозиції та вимоги до її оформлення розміщено на сайті за адресою: https://antonivskasr.gov.ua/
Відповідальність за достовірність інформації, що міститься у конкурсній пропозиції, покладається на учасника конкурсу.
Учасники конкурсу додають до конкурсної пропозиції такі документи:
1) юридичні особи:
- копії установчих документів, засвідчені керівником юридичної особи або уповноваженою ним особою;
- копію податкової декларації з податку на прибуток (для суб’єктів, яких не внесено до Реєстру неприбуткових установ та організацій), засвідчену керівником юридичної особи або уповноваженою ним особою;
- звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткових організацій (бюджетних установ) за попередній податковий (звітний) рік (для суб’єктів, яких внесено до Реєстру неприбуткових установ та організацій);
2) фізичні особи – підприємці – копії паспорта громадянина України і податкової декларації про майновий стан і доходи та/або податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за попередній податковий (звітний) рік, засвідчені фізичною особою – підприємцем або уповноваженою нею особою.
Конкурсні пропозиції складаються державною мовою і подаються в паперовій формі особисто або поштою за адресою: с. Антонівка, вул. Б.Хмельницького, 14 щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08:00 до 13:00 год., з 14:00 до 17:00 год, по 25 березня 2025 року до 17 год. 00 хв.
Електронні копії документів, що складають конкурсну пропозицію, подаються на електронному носію разом із друкованим варіантом конкурсної пропозиції.
Конкурсна документація не повертається учаснику конкурсу.
Розкриття та оцінювання конкурсних пропозицій
Конкурсні пропозиції розкриваються 27 березня 2025 року о 10 год.00хв. за адресою: с. Великі Цепцевичі, вул. Лесі Українки, 112а . Критеріями оцінювання конкурсних пропозицій є:
- відповідність діяльності учасника конкурсу критеріям діяльності надавачів соціальних послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року № 185 «Про затвердження критеріїв діяльності надавачів соціальних послуг»;
- фінансовий стан учасника конкурсу, зокрема відсутність фінансової заборгованості, можливість надання соціальних послуг за власний рахунок;
- планова кількість отримувачів соціальних послуг;
- вартість соціальних послуг, що надаватимуться.
Конкурсні пропозиції оцінюються за кожним критерієм за шкалою від 0 до 10 балів.
Термін оголошення результатів конкурсу – 28 березня 2025 року.
Контактні особи: Ганзюр Інна Василівна, телефон для довідок: 0983806916. e-mail: [email protected]t
Нормативно-правові акти
Рішення виконавчого комітету Антонівської сільської ради від 25 лютого 2025 року № 20 «Про затвердження річного плану».
Рішення виконавчого комітету Антонівської сільської ради від 25 лютого 2025 року №21 «Про проведення конкурсу на надання соціальних послуг у 2025 році за рахунок бюджетних коштів»
Додаток 1
Додаток 1
до оголошення «Про проведення конкурсу на надання соціальних послуг у 2025 році за рахунок коштів бюджету Антонівської територіальної громади»
Обсяг, якісні та кількісні характеристики соціальних послуг,
що є предметом проведення конкурсу на надання соціальних послуг у 2025 році за рахунок коштів бюджету Антонівської територіальної громади
Замовник: |
виконавчий комітет Антонівської сільської ради 34380, с. Антонівка, вул. Б.Хмельницького, 14 Код ЄДРПОУ: 04388136 |
Назва конкурсу: |
Конкурс на надання соціальних послуг у 2025 році за рахунок коштів бюджету Антонівської територіальної громади. |
Нормативна база
|
|
Визначення потреби
|
Відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 20.01.2014 № 28, яким затверджено «Порядок визначення потреб населення адміністративно – територіальної одиниці у соціальних послугах». |
Назва комплексу соціальних послуг, що є предметом соціального замовлення (відповідно до наказу Мінсоцполітики від23.06.2020 № 429) |
Догляд вдома
|
Зміст та обсяг соціальної послуги |
Зміст та обсяг соціальної послуги догляду вдома для кожного отримувача соціальної послуги визначаються індивідуально залежно від ступеня індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги та зазначаються в договорі на отримання соціальної послуги догляду вдома. Орієнтовний час, необхідний для виконання кожного заходу, що складає зміст соціальної послуги догляду вдома, наведено у додатку 2 до Державного стандарту.
|
Соціальні групи (категорії осіб), що є потенційними отримувачами соціальної послуги |
Особи, які перебувають у складних життєвих обставинах зумовлених похилим віком, інвалідністю |
Умови надання соціальної послуги та вимоги до якості |
1. Соціальна послуга повинна надаватись отримувачам соціальної послуги з дотриманням державних стандартів соціальних послуг, правових норм і принципів надання соціальних послуг. 2. Послуга надається за рішенням замовника на підставі його письмової заяви та інших документів, що підтверджують право громадянина на отримання соціальної послуги відповідно до норм та стандартів, встановлених чинним законодавством. 3. Отримувачі соціальної послуги повинні бути ознайомлені із змістом та обсягом послуг, що їм надаватимуться, умовами та порядком їх надання, а також з правилами поведінки під час отримання соціальних послуг. 4. Виконавець соціального замовлення повинен укласти з кожним отримувачем соціальної послуги договір про надання соціальних послуг. 5. Зміст та обсяг соціальних послуг, які надаватимуться отримувачам соціальної послуги, визначаються індивідуально для кожного з них в залежності від стану та потреб. На кожного отримувача соціальної послуги повинна вестись особова справа.
|
Чисельність (гранична чисельність ) отримувачів соціальної послуги |
В залежності від потреби. Відбір отримувачів послуг здійснюється виконавцем.
|
Строк надання соціальної послуги |
Квітень-грудень 2025 року
|
Територія, яка охоплюється наданням соціальної послуги |
Антонівська територіальна громада
|
Обсяг бюджетних коштів, що залучаються для надання соціальної послуги |
Очікуваний обсяг бюджетних коштів, що залучаються для надання соціальних послуг догляду вдома становить 100 000 грн. (сто тисяч грн. 00коп) |
Додаток 2
Додаток 2
до оголошення «Про проведення конкурсу на надання соціальних послуг у 2025 році за рахунок коштів бюджету Антонівської сільської територіальної громади»
ФОРМА
конкурсної пропозиції
Код рядка |
|
|
1 |
Замовник соціальних послуг |
Виконавчий комітет Антонівської сільської ради |
2 |
Дата оголошення конкурсу |
25.02.2025 |
І. Відомості про надавача соціальних послуг
1. Загальна інформація
Код рядка |
|
|
3 |
Повне та скорочене найменування (для юридичних осіб) Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичних осіб - підприємців) |
|
4 |
Організаційно-правова форма |
|
5 |
Орган і дата державної реєстрації |
|
6 |
Код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб) Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта громадянина України у разі відмови від отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб - підприємців) |
|
7 |
Податковий статус |
|
8 |
Місцезнаходження (для юридичних осіб) Місце проживання (для фізичних осіб - підприємців) |
|
9 |
Фактична адреса |
|
10 |
Контактний телефон, факс, електронна адреса |
|
11 |
Керівник (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), посада) |
|
12 |
Банківські реквізити (№ поточного рахунка, назва установи банку, МФО) |
|
2. Інформація про соціальні послуги
Перелік соціальних послуг, які надаються:
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Категорії осіб, яким надаються соціальні послуги: ______________________________________
3. Надавач соціальних послуг
_________________________________________________________________________________
(найменування юридичної особи / прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця)
________________________________ (керівник або уповноважена особа) |
_____________________ (підпис) |
________________________________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
___________________________________ 20___ р.
(дата подання пропозиції)
ІІ. Відомості про персонал надавача соціальних послуг
1. Адміністративний та управлінський персонал
Код рядка |
Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) |
Посада (функція) |
Освіта |
Спеціальне навчання |
Попередній досвід роботи |
Функції в межах соціального замовлення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
13 |
Управлінський персонал |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Фінансово-господарський персонал |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Інший адміністративний персонал |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2. Основний персонал
Код рядка |
Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) |
Посада (функція) |
Категорія |
Освіта |
Спеціальне навчання |
Попередній досвід роботи |
Функції в межах соціального замовлення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
16 |
Соціальні працівники та робітники |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Медичні працівники |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Педагогічні працівники |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Інший основний персонал |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Допоміжний персонал
Код рядка |
Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) |
Посада (функція) |
Категорія |
Освіта |
Спеціальне навчання |
Попередній досвід роботи |
Функції в межах соціального замовлення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Відомості про матеріально-технічну базу надавача соціальних послуг
1. Відокремлені приміщення, будівлі та споруди
Код рядка |
Найменування, тип |
Адреса |
Право користування майном |
Функціональне призначення |
Основні Характеристики |
Санітарний стан приміщень |
Відповідність приміщень державним будівельним нормам |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
20 |
Приміщення, будівлі та споруди спеціального призначення |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
Інші приміщення, будівлі та споруди |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Транспортні засоби
Код рядка |
Найменування, вид |
Марка |
Рік випуску |
Право користування транспортним засобом |
Основні характеристики |
Стан |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
22 |
Спеціальні транспортні засоби |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
Транспортні засоби загального призначення |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Прилади, засоби та інвентар, призначені для надання соціальних послуг
Код рядка |
Найменування, категорія |
Право користування майном |
Призначення |
Основні характеристики |
Стан |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
24 |
Спеціальне обладнання та інструменти |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
25 |
Спеціальні засоби та інвентар |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
4. Прилади, засоби та інвентар адміністративного призначення
Код рядка |
Найменування, категорія |
Основні характеристики |
Стан |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
26 |
Комп’ютерне обладнання |
|||
|
|
|
|
|
27 |
Прилади, засоби та інвентар |
|||
|
|
|
|
|
IV. Фінансування соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів
1. Прямі витрати
1.1. Заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
Код рядка |
Посада |
Заробітна плата за місяць, грн |
Професійне навантаження працівника, % |
Тривалість надання соціальної послуги, місяців |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
28 |
Основний персонал |
||||
|
|
|
|
|
|
29 |
Допоміжний персонал |
||||
|
|
|
|
|
|
30 |
Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|||
31 |
Податок на доходи фізичних осіб |
|
|||
32 |
Усього |
|
1.2. Придбання товарів, робіт, послуг
Код рядка |
Стаття витрат |
Вартість одиниці, грн |
Одиниця виміру |
Кількість Одиниць |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
33 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
||||
|
|
|
|
|
|
34 |
Медикаменти та перев’язувальні матеріали |
||||
|
|
|
|
|
|
35 |
Продукти харчування |
||||
|
|
|
|
|
|
36 |
Супутні роботи і послуги |
||||
|
|
|
|
|
|
37 |
Інші товари, роботи, послуги |
||||
|
|
|
|
|
|
38 |
Усього |
|
1.3. Інші прямі витрати
Код рядка |
Стаття витрат |
Вартість одиниці, грн |
Одиниця виміру |
Кількість |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
39 |
Транспортні витрати |
||||
|
|
|
|
|
|
40 |
Ремонт та обслуговування спеціального обладнання та інших спеціальних засобів |
||||
|
|
|
|
|
|
41 |
Амортизація спеціального обладнання та інших спеціальних засобів |
||||
|
|
|
|
|
|
42 |
Інші витрати |
||||
|
|
|
|
|
|
43 |
Усього |
|
2. Адміністративні витрати
2.1. Заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
Код рядка |
Штатна посада |
Оклад за місяць, грн |
Професійне навантаження працівника, % |
Тривалість надання |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
44 |
Адміністративний та управлінський персонал |
||||
|
|
|
|
|
|
45 |
Фінансово-господарський персонал |
||||
|
|
|
|
|
|
46 |
Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|||
47 |
Усього |
|
2.2. Придбання товарів, робіт, послуг
Код рядка |
Стаття витрат |
Вартість одиниці, грн |
Одиниця виміру |
Кількість одиниць |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
48 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар для адміністративних потреб |
||||
|
|
|
|
|
|
49 |
Роботи та послуги для адміністративних потреб |
||||
|
|
|
|
|
|
50 |
Інші товари, роботи, послуги |
||||
|
|
|
|
|
|
51 |
Усього |
|
2.3. Інші адміністративні витрати
Код рядка |
Стаття витрат |
Вартість одиниці, грн |
Одиниця виміру |
Кількість одиниць |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
52 |
Оренда та обслуговування приміщень, будівель, споруд |
||||
|
|
|
|
|
|
53 |
Витрати на комунальні послуги та енергоносії |
||||
|
|
|
|
|
|
54 |
Витрати на зв’язок (в тому числі пошта, телефон, інтернет) |
||||
|
|
|
|
|
|
55 |
Транспортні витрати на адміністративні потреби |
||||
|
|
|
|
|
|
56 |
Витрати на відрядження працівників |
||||
|
|
|
|
|
|
57 |
Ремонт і обслуговування обладнання адміністративного призначення |
||||
|
|
|
|
|
|
58 |
Амортизація нематеріальних активів адміністративного призначення |
||||
|
|
|
|
|
|
59 |
Амортизація основних засобів адміністративного призначення |
||||
|
|
|
|
|
|
60 |
Амортизація інших необоротних матеріальних активів адміністративного призначення |
||||
|
|
|
|
|
|
61 |
Інші витрати |
||||
|
|
|
|
|
|
62 |
Усього |
|
3. Вартість людино-години
3.1. Розрахунок коефіцієнта розподілу адміністративних витрат
Код рядка |
Категорія витрат |
Сума, грн |
63 |
Заробітна плата основного та допоміжного персоналу, що залучається до надання соціальних послуг у межах соціального замовлення |
|
64 |
Загальні витрати на заробітну плату основного та допоміжного персоналу, який надає соціальні послуги, за усіма договорами / проектами надавача соціальних послуг |
|
65 |
Коефіцієнт розподілу адміністративних витрат |
|
3.2. Розрахунок вартості людино-години
Код рядка |
Категорія витрат |
Сума за категорією, |
Коефіцієнт розподілу адміністративних витрат, % |
Вартість за категорією, грн |
Вартість |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
66 |
Прямі витрати |
||||
67 |
Заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
68 |
Придбання товарів, робіт і послуг |
|
|
|
|
69 |
Інші прямі витрати |
|
|
|
|
70 |
Усього прямих витрат |
|
|
||
71 |
Адміністративні витрати |
||||
72 |
Заробітна плата та єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
73 |
Придбання товарів, робіт і послуг |
|
|
|
|
74 |
Інші адміністративні витрати |
|
|
|
|
75 |
Усього адміністративних витрат |
|
|
||
76 |
Разом |
|
4. Розрахунок вартості надання соціальної послуги
Код рядка |
Категорії отримувачів соціальної послуги |
Вартість |
Кількість |
Кількість отримувачів соціальної послуги, осіб |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
77 |
Категорія І |
|
|
|
|
78 |
Категорія ІІ |
|
|
|
|
79 |
Категорія ІІІ |
|
|
|
|
80 |
Разом |
|
Додаток 3
Додаток 3
до оголошення «Про проведення конкурсу на надання соціальних послуг у 2025 році за рахунок коштів бюджету Антонівської територіальної громади»
ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ КОНВЕРТУ
Реєстраційний №______________ Не відкривати до 10 год. 00 хв.27 березня 2025р.
Найменування учасника: Код ЄДРПОУ: Адреса (місцезнаходження): Телефон, факс, е-mail:
КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ до проведення конкурсу на надання соціальних послуг у 2025 році за рахунок коштів бюджету Антонівської територіальної громади
Антонівська сільська рада 34380, с.Антонівка, вул. Б.Хмельницького, 14 . Код ЄДРПОУ: 04388136
УВАГА!!! Конверт повинен бути заклеєний та опечатаний відбитком печатки учасника конкурсу в місцях склеювання. УВАГА! кожна сторінка аркуша конкурсної пропозиції Учасника конкурсу повинна бути пронумерована, містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника та відбитку печатки Учасника*. Зворотна сторінка аркуша нумерується, маркується шляхом напису на весь аркуш великої “z” (у разі якщо вона порожня), підписується уповноваженою посадовою особою Учасника та містить відбиток печатки Учасника*. Усі копії документів повинні бути завірені відповідно до вимог чинного законодавства та конкурсної документації, а саме: містити напис – «Згідно з оригіналом» або «Копія вірна», підпис уповноваженої особи, дату, коли копія була завірена, та містити відбиток печатки Учасника*. Прошита пропозиція конкурсних торгів повинна бути склеєнана звороті останнього аркушу, зазначивши кількість прошитих сторінок, та скріплена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою Учасника*
|